Gastenboek

Wilt u uw ervaring delen met andere bezoekers of juist lezen wat eerdere gasten van Camping des Combes vinden van hun verblijf? Ons gastenboek biedt hier de oplossing voor.

Laat hier je reactie achter.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Ad en Wilma Verhage uit Vianen schreef op juni 26, 2022 om 9:37 am
Wat hebben wij genoten op deze prachtige camping. Rust en stilte. ’s Morgens wakker worden van het vogel concert. In de omgeving is er van alles te doen. Marcel en Berber maken je graag wegwijs. Wij hebben prachtige fietsroutes gereden en de stadjes in de omgeving bekeken. Maar het meer lokte ook, met een boottochtje en een heuse les op een sup-board. Het eten bij Marcel en Berber is zeker een aanrader. Er wordt heerlijk vers eten geserveerd en het is ongelooflijk hartelijk, vriendelijk en gezellig om zo met elkaar te genieten, op het mooie terras, met uitzicht op het nieuwe zwembad en het meer. Wij kwamen tijd tekort. En komen zeker terug.
Even geduld...