Gastenboek

Wilt u uw ervaring delen met andere bezoekers of juist lezen wat eerdere gasten van Camping des Combes vinden van hun verblijf? Ons gastenboek biedt hier de oplossing voor.

Laat hier je reactie achter.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Jeroen Van Dyck schreef op augustus 14, 2022 om 8:44 am
Wat een paradijs! Nu hebben we toch wel een 20-tal jaar kampeerervaring (waarvan 13 jaar met kinderen) maar zulke warmte (figuurlijk) op zo’n mooie locatie hadden we nog niet mogen ontvangen. Berber en Marcel ( de uitbaters ) zijn een pracht team! Beiden zorgen, elk op eigen manier, voor een zeer relaxe, vriendschappelijke sfeer. Je voelt je vrijwel onmiddellijk bij vrienden thuis in hun ongelooflijke ‘tuin’. Versta tuin echter niet verkeerd: je voelt en ziet de natuur overal (vissen, ijsvogels,zoetwaterkreeften en roofvogels aan/in het stuwmeer; egels, padden, uilen, hagedissen, en nachtelijke vossen? op de grond. De locatie krijgt van mij een dikke 10 op 10 (mooi - rust - stil - en ... geen muggen!!) , de sanitair is best in orde (9/10, alles kan altijd beter), het ontvangst door de gastheer/-vrouw is ... buitencategorie (die krijgt van me een 100 op 10 😉 ). Er is een licht verwarmd zwembad maar dat hebben we tijdens ons verblijf niet veel gebruikt vermits de aantrekkingskracht van het stuwmeer zo sterk was. Je kan er een electrisch bootje huren maar ook SUPs ( een echte aanrader in deze wonderlijke omgeving, je komt bijna niemand tegen en je voelt je verbonden met het meer, de omgeving en zijn bewoners), ook vissen is mogelijk (jongens halen hier karpers van +10 kilo uit het meer, wij enkele baarsjes). Er zijn veel tamme konijntjes bij de receptie. Oja ... af en toe is er wel een wesp als je zoetigheid verbruikt ... maar ja ... je bent natuurlijk aan het kamperen en deze horen er nu eenmaal bij. Tijdens ons verblijf waren er zowel 1-dag-verblijvers (motards, fietsers, gezinnen) als mensen zoals wij die 1 of meerdere weken bleven. Er waren andere Belgen, Duitsers, Britten, Oostenrijkers, een Chileense, enkele Fransen en Nederlanders ... en ‘s avonds ... als je zin had ... ontstond er een heerlijke dynamiek tussen al deze mensen in allerlei talen ... allen onder de indruk van deze wonderbaarlijke plek. Het evenwicht tussen je privacy en opname in de camping gemeenschap wordt zeer subtiel gelegd waar je jezelf comfortable bij voelt. Oja ... vergeet zeker niet: (1) ‘s nachts naar de ongelooflijke sterrenhemel te kijken (Marcel/Berber kiezen ervoor geen verlichting aan te laten zodat je de sterren kan bewonderen) (2) een keertje ‘s morgens vroeg ... net als het licht wordt ... het meer te bewonderen Bedankt Berber! Bedankt Marcel! Onze vakantie in ‘jullie tuin’ was heerlijk! We komen zeker terug! Jeroen en Co
Even geduld...