Gastenboek

Wilt u uw ervaring delen met andere bezoekers of juist lezen wat eerdere gasten van Camping des Combes vinden van hun verblijf? Ons gastenboek biedt hier de oplossing voor.

Laat hier je reactie achter.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Carolina & Co uit Belgium schreef op augustus 18, 2022 om 11:48 am
(SP) Recomiendo de todo corazón este camping, después de 20 años de acampar, incorporé rápidamente este lugar a mi lista de favoritos. Es un oasis verde de paz, al lado de un lago (embalse) que se transforma en una especie de río con poca corriente donde puedes refrescarte, pescar, arrendar tablas para hacer SUP (Stand Up Paddle) o el bote con motor eléctrico (sin ruido), o simplemente tenderte a contemplar el lago y conectarte con la naturaleza, olvidar el estrés y reponer energías. El lago es increíble por la madrugada, cuando hay una franja de neblina del agua que se evapora, o al atardecer, cuando se ve el reflejo de las nubes en el agua. Dicen que por la noche incluso puedes ver el reflejo de las estrellas en el agua ya que casi no hay iluminación. Se pueden observar muchas estrellas (fugaces) y la luna. Adiós a los campings llenos de reglamentaciones con horarios para ducharse y cosas por el estilo, aquí te relajaras. Los niños pueden alimentar a los 15 conejos y acariciarlos, también andar libremente en todo tipo de biciletas, tricilos y scooters disponibles. Lo más agradable es que Berber y Marcel ofrecen cena algunos días a la semana, lo que es ideal para quién no quiere cocinar o estresase buscando un restaurant. Durante la cena compartes una mesa larga con otros campistas, la comida es deliciosa y las conversaciones brotan en todos los idiomas en un ambiente cosmopolita y espontáneo que se presta para conocer a otras personas que de otro modo tal vez jamás conocerías. Muchas gracias Berber y Marcel, por la hopsitalidad, el servicio relajado que tanto se agradece y por llamarnos por nuestro nombre y no por el número de nuestra parcela (detalle que hace la diferencia). Volveremos de todas maneras! **** (NL) Ik raad deze camping van harte aan, na 20 jaar kamperen heb ik deze plek snel toegevoegd aan mijn lijst met favorieten. Het is een groene oase van rust, naast een meer (stuwmeer) dat transformeert in een soort rivier met weinig stroming waar je kunt afkoelen, vissen, boards kunt huren om SUP te doen (Stand Up Paddle) of de boot met elektromotor (zonder geluid), of gewoon ernaast gaan liggen om het meer te contempleren en contact maken met de natuur, de stress vergeten en je energiepeil opladen. Het meer is geweldig bij zonsopgang, wanneer er een strook waternevel verdampt, of bij zonsondergang, wanneer je de weerspiegeling van wolken in het water ziet. Ze zeggen dat je 's nachts zelfs de reflectie van de sterren in het water kunt zien, omdat er bijna geen verlichting is. Er zijn veel (vallende) sterren en de maan waar te nemen. Vaarwel aan de campings vol regelgevingen en douchetijden, hier komt je om te relaxen. De kinderen kunnen de 15 konijnen voeren en aaien, ook vrij rijden op allerlei fietsen, driewielers en scooters beschikbaar. Het leukste is dat Berber en Marcel een paar dagen per week een diner aanbieden, wat ideaal is voor wie niet wil koken of zich niet wil stressen met het zoeken van een restaurant in de buurt. Tijdens het diner deel je een lange tafel met andere kampeerders, het eten is heerlijk en gesprekken ontstaan in alle talen in een kosmopolitische en spontane sfeer die zich goed leent voor het ontmoeten van andere mensen die je aders misschien nooit zou ontmoeten. Heel erg bedankt Berber en Marcel voor jullie gastvrijheid, de ontspannen sfeer en om ons bij naam te noemen en niet bij het nummer van onze staanplaats (detail dat het verschil maakt!). We komen nog zeker terug!
Even geduld...