Gastenboek

Wilt u uw ervaring delen met andere bezoekers of juist lezen wat eerdere gasten van Camping des Combes vinden van hun verblijf? Ons gastenboek biedt hier de oplossing voor.

Laat hier je reactie achter.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Linda Schwartzmans uit Den Haag schreef op augustus 20, 2022 om 9:19 am
Het was heerlijk bijkomen op Les Combes na drukkende warmte in de Pyreneeen. Lekker gesupt, gefietst (wel stevig trappen af en toe) en gezwommen. We zijn heel vriendelijk ontvangen en vooral onze jongste van 9 was helemaal dol op de konijnen. En Berber, Le Pal was een super leuk park! Zeker voor iedereen een aanrader. Leuke attracties, veel dieren, mooi groen aangelegd. Eigenlijk te veel voor een dag. En was eind juli niet idioot druk.
Even geduld...