Gastenboek

Wilt u uw ervaring delen met andere bezoekers of juist lezen wat eerdere gasten van Camping des Combes vinden van hun verblijf? Ons gastenboek biedt hier de oplossing voor.

Laat hier je reactie achter.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Ron Felix uit Berkel Enschot schreef op oktober 5, 2022 om 5:50 pm
Een oase Zoek je rust en stilte, alleen verbroken door de vogels, een loeiende Limousin? Een prachtig coulissenlandschap, onderbroken door bosjes en bossen, waar je kunt wandelen zonder iemand tegen te komen, waar vlinders dartelen, waar nauwelijks toeristen komen? Of een leuk terrasje of markt in een gezellig authentiek stadje als Felletin en Aubusson, slechts enkele kilometers verderop? Zoek je een rustige kleinschalige camping met ruime privéplaatsen zonder lawaaiige toeters en bellen, maar met een zwembad, speeltoestellen voor de kinderen, een plekje in de ochtendzon, aan de oever van een verstild stuwmeer, waar je privé kunt vissen, suppen of voortglijden op het water in een fluisterbootje? Dan is Camping Des Combes je uitvalsbasis en je thuis. Iemand schreef: je komt als gast en gaat als vriend. Niets is minder waar. Bij aankomst ontvangen de Nederlandse eigenaren Berber en Marcel je warm en hartelijk. Na installatie kun je op het terras bij de receptie even bijkomen van de reis met een kop koffie, cappuccino, een wijntje of een biertje. En ook later ben je welkom op het terras. Je kunt aanschuiven bij de wekelijkse bbq of pizza-avond of bij de gezinsmaaltijd met wat de pot die dag schaft; wel even tevoren opgeven natuurlijk. Allemaal zelf en lekker klaar gemaakt. Het is een gezellig ontmoetingscentrum. En Berber en Marcel hebben alle tijd voor je. Ze zijn zeer behulpzaam en betrokken bij je wel en wee. De sfeer is gezellig, gastvrij en ongedwongen. Zoon Hugo van zeven vertelt van zijn laatste uitvindingen en recente vondsten en Hielke lvan drie aat zien wat ze getekend heeft. Kortom een oase van rust en vriendschap in een liefelijk landschap.
Even geduld...