Gastenboek

Wilt u uw ervaring delen met andere bezoekers of juist lezen wat eerdere gasten van Camping des Combes vinden van hun verblijf? Ons gastenboek biedt hier de oplossing voor.

Laat hier je reactie achter.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Franek Adamczak uit Oosterhout schreef op augustus 19, 2023 om 1:57 pm
Bij toeval kwam ik camping Des Combes tegen op Facebook en gelukkig maar.. Bij aankomst werden we hartelijk welkom geheten door Berber na een korte introductie werden we door haar naar onze plek gebracht met prachtig uitzicht op het meer. Het plek was groot en goed onderhouden net als het toiletgebouw en de andere faciliteiten. De camping ligt midden in de natuur aan een prachtig stuwmeer. Waar je heerlijk kan zwemmen, subben, varen en vissen. Vanuit de camping heb je prachtige wandelroutes waar je niemand tegen gaat komen. Door de bossen, langs typische Franse dorpjes. Op de camping hangt een gemoedelijke sfeer. Door het kleinschalige hebben Marcel en Berber tijd voor een praatje, tijd om de gasten te leren kennen. Maar ook de andere camping gasten leer je beter kennen tijdens het diner. Iedere avond kan je genieten van heerlijke gerechten die vers worden bereid zoals wraps, bbq en overheerlijke hamburgers. Dit lekkers wordt geserveerd aan lange tafels waar je lang aan kan blijven natafelen als alles op gegeten is. Waar Marcel en Berber ook gezellig bij komen zitten om te kletsen. Wat daarnaast mooi is dat je hond mee mag kamperen. Er is zelfs een ren aanwezig waar je hond in kan als je zelf aan het dineren bent. Al met al een geweldige vakantie gehad waar we zeker terug gaan komen.
Even geduld...