Gastenboek

Wilt u uw ervaring delen met andere bezoekers of juist lezen wat eerdere gasten van Camping des Combes vinden van hun verblijf? Ons gastenboek biedt hier de oplossing voor.

Laat hier je reactie achter.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Eric en Astrid uit Den Haag schreef op september 13, 2023 om 10:58 am
Voor ons de eerste keer camperen met de camperbus. Wat een genot was het bij les Combes. We werden welkom geheten door Marcel. Heerlijke rustige plek aan het water met mooi uitzicht over het stuwmeer, waar je heerlijk kan zwemmen en suppen. In de nacht hoor je de uilen. ‘S avonds heerlijk genieten van de heerlijke maaltijden die Berber iedereen avond weer wist klaar te maken. Gaan dit zeker missen thuis. Ook de gezelligheid om met meerdere campinggasten gezamenlijk te eten. Zelfs Berber en Marcel schoven gezellig aan met de kinderen Hugo en Hymke (hoop dat ik het goed schrijf). Heerlijke discussies gehad met Berber en Marcel en zeker ook met de andere gasten. Marcel en Berber staan altijd voor je klaar. Bedankt voor de gezelligheid en komen zeker een keer terug. Liefs, Eric en Astrid
Even geduld...