Gastenboek

Wilt u uw ervaring delen met andere bezoekers of juist lezen wat eerdere gasten van Camping des Combes vinden van hun verblijf? Ons gastenboek biedt hier de oplossing voor.

Laat hier je reactie achter.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Sonja uit Amersfoort schreef op augustus 3, 2024 om 5:31 pm
Wat een prachtig plekje hadden we op camping Des Combes! Vanuit onze goed uitgeruste safaritent 'het Hert' zaten we heel vrij en keken we prachtig weg over het meer. Het is een gezellige, kleinschalige en nette camping met ontzettend vriendelijke eigenaren. Onze jongens van 12 en 9 jaar vonden het suppen op het meer erg leuk! (Het is er zo rustig en mooi!) Maar natuurlijk ook lekker zwemmen in het zwembad en de heerlijke bolletjes ijs die we op het terras konden halen. Ook mee-eten met het menu van de avond was gezellig en lekker! Bedankt voor de heerlijke vakantie.
Even geduld...