Gastenboek

Wilt u uw ervaring delen met andere bezoekers of juist lezen wat eerdere gasten van Camping des Combes vinden van hun verblijf? Ons gastenboek biedt hier de oplossing voor.

Laat hier je reactie achter.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Koosje uit Rotterdam schreef op september 8, 2024 om 5:44 pm
Zoekend naar een leuke camping geschikt voor zowel onszelf als onze hond die graag in het water wil spelen kwam ik des Combes tijdens onze vakantie in Frankrijk tegen op internet. Wij boeken nooit wat, ook niet in augustus, dus op de bonnefooi er naar toe. Helaas bleek het bord "Complet" wel echt complet hoewel Marcel nog even keek of er niets mogelijk was. Later die week was er wel ruim mogelijkheid om te kamperen. We hebben een paar dagen elders gestaan en zijn toen voor een week terug gekomen en hebben het heerlijk gehad. Prachtige plek, lekker ruim. Ruimte voor de hond om rond te tent te kunnen scharrelen en een lekker plekje te zoeken, uitzicht op het meer. s-Nachts heerlijk donker, niet meer licht dan strikt noodzakelijk. Het koelde s avonds wel enorm af door kou die langs de bergwand naar beneden rolde en daar hadden wij met inpakken niet helemaal rekening mee gehouden.. Superschoon sanitair, dit werd elke dag met zorg gedaan. Er was wasmachine en droger waar ik geen gebruik van heb gemaakt maar er was ook een droogrek...geweldig! Geen gedoe met een waslijn tussen twee bomen, gewoon even het rek voor de tent zetten en alles was zo droog. Prima zwembad, leuk terras, heerlijk bier en lekkere ijsjes. Twee stadjes op nog geen 10 minuten maakt boodschappen doen makkelijk en toch heb je op de camping het gevoel heerlijk buiten de wereld te zitten. Marcel en Berber proberen overal waar mogelijk je van dienst te zijn. We wilden nog ergens wandelen en een waterval zien, kregen een werkelijk schitterende wandeling een half uur rijden vanaf de camping aangeraden. Helemaal top! In het hoogseizoen zijn er heel veel kinderen op de camping, dat maakt het echt een familiecamping. De kinderen van Berber en Marcel helpen hen hierin door met alle kinderen te willen en kunnen spelen. Moeiteloos schakelen ze heen en weer van frans naar Nederlands en weer terug, zo nemen ze alle kinderen met zich mee. Uiteindelijk kon Elden op de camping niet zo heel makkelijk het water in, maar een klein eindje verder langs het meer kon dit wel en het was helemaal goed. Zeker een camping om een keer terug te komen en dan in het voor of naseizoen ( met extra trui en dekentjes in de koffer ;-). ) Koosje, Erik en Elden
Even geduld...