Livre d'or

Vous souhaitez partager votre expérience avec d’autres visiteurs ou simplement lire ce que les précédents clients du Camping des Combes pensent de leur séjour? Notre livre d’or offre la solution pour cela.

Laissez votre commentaire ici.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Peter, Wilma, hondjes Sjef en Bazinga de Berlicum a écrit le septembre 13, 2023 à 5:14 pm
Zo jammer dat we na een week al weer naar huis moesten. De Safari tent was top, heerlijk geslapen, fantastisch uitzicht met de rivier binnen handbereik. Hondjes konden hun lol niet op in het water, wij hebben ook heerlijk gesupped en met het bootje gevaren. We hadden fantastisch weer 🌞30 graden, daardoor was het zwembad een fijne afkoeling en natuurlijk daarna een biertje op het terras. Avond eten was super geregeld en alles super vers, de meest sublieme gerechten voor geschoteld gekregen, even dag van te voren doorgeven dat je mee-eet en je hebt geen zorgen meer over avond eten. Gezellig aanschuiven met andere gasten, Marcel, Berber, Hugo en Hylke. Leuke gesprekken met oprechte interesse en aandacht voor iedereen. Marcel en Berber jullie zijn toppers en hebben een goed concept voor heerlijke vakanties in super mooie omgeving. We komen zeker terug, tot snel, dikke knuffels 😘
Merci de patienter...