Livre d'or

Vous souhaitez partager votre expérience avec d’autres visiteurs ou simplement lire ce que les précédents clients du Camping des Combes pensent de leur séjour? Notre livre d’or offre la solution pour cela.

Laissez votre commentaire ici.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Benno & Paulien en kinderen de Lexmond a écrit le août 30, 2024 à 4:59 pm
Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad op camping Des Combes!!! Een camping waar je je vanaf de eerste minuut thuis voelt. We hebben genoten van de gastvrijheid en hartelijkheid van Berber & Marcel. Ze doen er werkelijk alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dat begon al bij het boeken. Door wat creatief gepuzzel van Berber en Marcel was het op het laatste moment toch mogelijk om 11 dagen aaneengesloten op de camping te verblijven. Een kleinschalige camping middenin de natuur met een ongedwongen sfeer en prachtig uitzicht op het stuwmeer. Onze drie jongens hadden al snel genoeg vriendjes op de camping om samen mee te spelen, te vissen en te zwemmen. Het zwembad met aangrenzende gezellige terras is echt een groot pluspunt van de camping. We hebben heel wat uurtjes in het heerlijke zwembad doorgebracht. Onze jongste heeft zelfs leren zwemmen en was bijna niet meer uit het water te krijgen. De smaakvolle cappuccino’s, Belgische biertjes, ijsjes en heerlijke maaltijden op het terras zorgden voor heel wat genietmomentjes.
Merci de patienter...